Photoshop Magazin
 


PM Forum » Yarışmalarımız » Foto Manipülasyon Yarışmaları

« önceki 1 2 3 4 5 6 7 sonraki »
   
 
Cevapla Önce yenileri göster

tish-o T-Shirt Tasarım Yarışması Başladı!

kreator
Online t-shirt tasarım ve baskı sitesi olan  tish-o 'nun sponsorluğunda sevgililer günü özel t-shirt tasarım yarışmamız başlamıştır.



Sevgililer Günü için t-shirt üzerindeyapacağınız özel çalışmalar, oluşturacağınız grafiklerden,yaratacağınız çeşitli görsellerden veya yapacağınız boyamalardanoluşabilir. Kısacası Sevgililer Günü konseptine uygun aklınıza gelenher türlü yaratıcı fikirleri t-shirt üzerinde uygulayabilirsiniz.





Yarışma Kurulu :
Yarışmayakatılan görseller Tish-O ekibi tarafından değerlendirildikten sonrakazananlar yine Tish-O ekibi tarafından belirlenecektir. Yarışmasonuçlarını 14 Şubat Sevgililer Günü'nde Photoshop Magazin Yarışmasayfasından öğrenebilirsiniz.

Yarışmaya Katılan Herkese Tasdix Kontör Kodu Hediye :
Yarışmayakatılan herkes fikri hakların korunmasında ülkemizde öncü olanTasdix'in uyguladığı internet üzerinde bilgi, yazı, fotoğraf yada diğerüretilen sanatsal türlerin korunmasını sağlayan Tasdix kontör kodukazanacaktır. Birincilik,ikincilik ve üçüncülük ödüllerine yukarıdaödül sayfasından ulaşabilirsiniz. Tasdix kazanma ve kullanma konusundadaha detaylı bilgi edinmek için aşağıdaki linke tıklayınız. Tasdix Bilgi Edinme İçin Tıklayınız.


 
 
darkangel
Çok güzel geçeceğe benziyor.
 
 
Silinmiş Hesap
 
Bu yarışmaya sponsor ya da aracı olan kim acaba ben onu merak ettim?
Photoshopmagazin mi böyle bir yarışmaya aracı olaraktan köprü vazifesi görüyor yoksa sadece tiSh-0 firması mı?
 
 
concon
herkeze başarılar...
 
 
Silinmiş Hesap
tish-0 ( www.tish-O.com.tr ) sponsor Doğukan tam olarak neyi anlamadın ben de onu anlamadım ? :) Yarışma sayfasında yazıyor zaten. Bak aşağıya copy-paste yaptım. Yani tish-o yarışmasını photoshop magazin yaniii bizim ortamımızda gerçekleştiriyor gibi bir durum Embarrassed

------------------------------------------------------------------------

tish-otish-o 'nun sponsorluğunda gerçekleşen yarışmamızda görselde gördüğünüz t-shirt üzerinde Sevgililer Günü'ne dair istediğiniz tasarımları gerçekleştirebilirsiniz. Sevgililer Günü için t-shirt üzerinde yapacağınız özel çalışmalar, oluşturacağınız grafiklerden, yaratacağınız çeşitli görsellerden veya yapacağınız boyamalardan oluşabilir. Kısacası Sevgililer Günü konseptine uygun aklınıza gelen her türlü yaratıcı fikirleri t-shirt üzerinde uygulayabilirsiniz.
 
 

Silinmiş Hesap
 
Ben direkt tiSh-0 ın sitesine baktım hiçbirşey anlayamadım.
 
 
Silinmiş Hesap
tish-o tişört baskısı yapan bir site benim gördüğüm. Ve biz pm üyeleri için sevgililer gününe özel yarışma açmışlar :) sevgiliye verilecek hediye arayışına son vermişler. Yaparsın çalışmanı yollarsın basılır ve daadadaaaam sevgililer günü hediyesi.


Ama ben senin ne anladığını hala anlamadım Doğu :)
 
 
Silinmiş Hesap
ehehehe amaç zaten tish-o nun sitesine bakman Doğu. tish-o bize kendisini göstermek istemiş bizim için yarışma yapmışlar pm de. iyi de olmuş tam yeri bence herkes çalışmalarını yollar bastırır tişörte:)

Ya bu arada tişört ü ben ingilizce yazmaktan nefret ediyorum. tam Türkçesi nedir bunun ???
 
 
goblin
birinci olana butik açma şansı tanıyorlar,yani tasarımlarını oraya ekliyorsun ve her satılan t-shirt ten komisyon alıyorsun.birkaç gün önce benim tasarımlarıma da bir butik açıldı. :D  http://www.tish-o.com.tr/but.asp?cid=27&pid=1 umarım reklama girmez,konu direkt bununla ilgili olduğu için örnek verdim.
 
 
Silinmiş Hesap
fikrim geldi...nasıl uygulanıyor... keşke serigraf için tasarımlarla ilgili bir ebat filan olsa..şansımızı denrdik..
 
 

concon
teşekkürler...concon2008-01-16 15:30:09
 
 
Silinmiş Hesap
ya concon gerçekten o baskıyı yaptırıp giyecekmisin o tişörtü ????? yoksa kız arkadaşına mı giydireceksin.
 
 
concon
marjinal ehehehe amaç zaten tish-o nun sitesine bakman Doğu. tish-o bize kendisini göstermek istemiş bizim için yarışma yapmışlar pm de. iyi de olmuş tam yeri bence herkes çalışmalarını yollar bastırır tişörte:)Ya bu arada tişört ü ben ingilizce yazmaktan nefret ediyorum. tam Türkçesi nedir bunun ???
 


t-shirt türkçesi : tişört
 
 
concon
marjinal ya concon gerçekten o baskıyı yaptırıp giyecekmisin o tişörtü ????? yoksa kız arkadaşına mı giydireceksin.
 


marjicim amaç yarışmak yanee...kiin giyeceği önemlimi ki hem benim kız arkadaşım yokki onun için kötü çalışmalar yapıcam
 
 
Silinmiş Hesap
reptilee23 fikrim geldi...nasıl uygulanıyor... keşke serigraf için tasarımlarla ilgili bir ebat filan olsa..şansımızı denrdik.. 
 
aa pardon ya çok büyük özür dilerim..EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
 
 

Silinmiş Hesap
concon
marjinal ya concon gerçekten o baskıyı yaptırıp giyecekmisin o tişörtü ????? yoksa kız arkadaşına mı giydireceksin.
 


marjicim amaç yarışmak yanee...kiin giyeceği önemlimi ki hem benim kız arkadaşım yokki onun için kötü çalışmalar yapıcam  



Eheheh yoksa problemde yokkkk. Çünkü bu senin yarışmaya soktuğun tişört taşarımı seni sevgililer gününde sevgilisiz bırakırdı Clown
 
 
Silinmiş Hesap
goblin birinci olana butik açma şansı tanıyorlar,yani tasarımlarını oraya ekliyorsun ve her satılan t-shirt ten komisyon alıyorsun.birkaç gün önce benim tasarımlarıma da bir butik açıldı. :D  http://www.tish-o.com.tr/but.asp?cid=27&pid=1 umarım reklama girmez,konu direkt bununla ilgili olduğu için örnek verdim. 


Ya nayman biraz tembellik olacak ama bu butik açma olayı neeeeeeeee? Hayır hep butik açmak istemişimdir de :)
 
 
concon
marjinal
concon
marjinal ya concon gerçekten o baskıyı yaptırıp giyecekmisin o tişörtü ????? yoksa kız arkadaşına mı giydireceksin.
 


marjicim amaç yarışmak yanee...kiin giyeceği önemlimi ki hem benim kız arkadaşım yokki onun için kötü çalışmalar yapıcam  
Eheheh yoksa problemde yokkkk. Çünkü bu senin yarışmaya soktuğun tişört taşarımı seni sevgililer gününde sevgilisiz bırakırdı Clown 


haklısın
 
 
kreator
Arkadaşlar tasarımlarınızda doya doya yazı kullanabilirsiniz :) 
 
 
concon
kreator Arkadaşlar tasarımlarınızda doya doya yazı kullanabilirsiniz :) 
 


ama kurallarda yazılmasın deniliyodu...
 
 

« önceki 1 2 3 4 5 6 7 sonraki »
   
 
Şuan Bu Başlığı Gezenler: